Be a Supporter!

TheColdSpiritTheColdSpirit

Main News Movies Games Audio Art Favorites Reviews Stats 879 Fans
Follow TheColdSpirit

Done

2013-06-14 11:36:59 by TheColdSpirit

http://www.newgrounds.com/portal/view/619677


Comments

You must be logged in to comment on this post.


JGZILLA98JGZILLA98

2013-07-10 20:45:16

i agree with LuBos dat picture is awesome i hope we see your character in a movie soon and what ever to madness infected 2 was it cancelled???anyway i have my own projects and shit to worry about and also try to not to be a dick to everyone on your post its better to ignore them and remove their comments and move on....okay take care.


LubosLubos

2013-07-10 10:44:13

good damn that profile picture looks bad ass :D

TheColdSpirit responds:

Gujit´s art :) ( www.gujit.newgrounds.com )


DriftLV1DriftLV1

2013-07-09 22:08:24

What am I criticizing? I'm giving you advice and you choose to act like a dick and start telling me how you're superior because you have more fans. And this isn't my problem, it's yours.

I guess that's what I get for helping people :/

TheColdSpirit responds:

If you want to help people, so stop pestering my account. thanks.... I do not have time for nonsense.


JGZILLA98JGZILLA98

2013-07-08 23:16:48

OH SHIT FLAME WAR!!!

TheColdSpirit responds:

Where? xD


DriftLV1DriftLV1

2013-07-05 14:05:26

Wow, what is this, an internet popularity contest? Just because I have less fans than you, that somehow makes you superior? Talk about pathetic.

I'm glad i'm not the only one who thinks this, as it seems Fatshark agrees. All i'm trying to do is help you by getting you to move on from madness and actually use your great animation talent on something else.

TheColdSpirit responds:

I not interested in your problems. Let everyone says what he wants, but one who tries to criticize this is pathetic.


JGZILLA98JGZILLA98

2013-07-04 00:43:14

FATSHARK
Fuck off

TheColdSpirit responds:

I agree you..


FATSHARKFATSHARK

2013-06-30 08:46:21

It's nice to see you are done wasting a section of your life on something no one gives a shit about.

WELP ON TO THE NEXT VENTURE

TheColdSpirit responds:

Heh..


Dleta67Dleta67

2013-06-30 00:41:08

i don't give a FUCK


Endik55Endik55

2013-06-29 14:57:36

Happy 500 fans

TheColdSpirit responds:

thanks..


JGZILLA98JGZILLA98

2013-06-28 19:03:15

oh shit you made 500 congrats!!!

TheColdSpirit responds:

oh yeah.. Thank you dude. :)


Elias-ZElias-Z

2013-06-28 09:27:41

Congrats for 500 fans :)

TheColdSpirit responds:

yop.. very well.


ExAkerExAker

2013-06-28 08:18:31

Agreed with Drift.


JGZILLA98JGZILLA98

2013-06-26 23:01:02

DriftLV1
Fuck off it was okay for what it was.


DriftLV1DriftLV1

2013-06-17 18:22:58

Move the hell on from madness. You have the talent to move to the next step but you're choosing not to, and just making more uninspired, unoriginal, and cliche madness animations.

TheColdSpirit responds:

heh.. 40fans? oh okay ,you making uninspired, unoriginal, and cliche madness animations.


liuzirui1122liuzirui1122

2013-06-16 06:03:01

Sorry but I agree with gabrielbarsch's movie comment. no more collab in this kind please.

TheColdSpirit responds:

oh okay..


DaKedarDaKedar

2013-06-15 14:00:48

Song name pls


GabrielBarschGabrielBarsch

2013-06-15 10:34:52

indeed gibb50, indeed


Gibb50Gibb50

2013-06-14 21:35:45

I should have done more parts :\

TheColdSpirit responds:

sorry dude.. but unfortunately more parts here from you to collab not got. Maybe I missed it but watch how you got mail from just one part.


juanford66juanford66

2013-06-14 14:23:15

meh... could be better ;)

TheColdSpirit responds:

Unfortunately, since you still see only positive criticism and nothing I've ever written.


thebots55thebots55

2013-06-14 14:12:34

Well done :)